MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:29:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:371
  • Penerangan pantas:

    Mezotur,Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergeraka

Kandungan artikel

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

MezoturPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah bergantung pada trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?

JalingoHarganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, panel depan ditempatkan pada kereta trak untuk membawa berat badan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, dan mencapai penggunaan jangka panjang. Dengan bantuan jambatan muatan hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Masalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan,MezoturJembatan naik bimbit Forklift, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, Hanya menggantikannya dengan yang baru.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.


MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus



Apabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap,MezoturJembatan naik kecil sederhana, ramah dengan persekitaran tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Dengan pembangunan terus menerus teknologi jambatan boarding tetap, dermaga, stesen bekalan, dan logistik. Ton barang hanya perlu dipindahkan ke atau dibuang dari kereta dengan bantuan garklift.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

keperluan keselamatanTidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Lepaskan butang permulaan jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.


MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus



Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Julat produkIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Dengan menggunakan pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai kuasa, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran.

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

MezoturBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Dengan cara ini, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.


BesarMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus memberi anda MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus oleh syarikat kami, perkhidmatan MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus. MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!