Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat

  • masa pelepasan:2024-04-24 19:15:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:85
  • Penerangan pantas:

    Santa Rita,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,Santa RitaSuhu pengubah jenis kering, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Santa RitaPembuat Transformer

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

SlonimPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.


Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Perbaikan kualitiSyarikat pengubah jenis kering

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Keperlukan piawaiSesetengah diikat dengan pita plastik dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,Santa RitaPasar pengubah jenis kering, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Santa RitakV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

BesarMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat memberi anda Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat . Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa RitaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakPrestasi yang stabil dan jangka hayat , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!