SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah

  • masa pelepasan:2022-11-09 23:11:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:496
  • Penerangan pantas:

    Sipovo,SipovoPengubah kotak elektrik,Pasukan pengubah kuasaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSipovoMenurut statistik, u

Kandungan artikel
SipovoPengubah kotak elektrik,

Pasukan pengubah kuasa

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

SipovoMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah perhatikan perkara-perkara berikut:

LoviisaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,SipovoPengubah 200 KVA minyak terjun, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat,SipovoAnalisis pasar pengubah jenis kering, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah



Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Kebocoran minyak di flange looper

indeks kualitiGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

asal(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

SipovoDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

BesarMaklumat produk lain
  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

    San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

  • Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

    Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

  • Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

    Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

  • OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

    OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

  • OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

    OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

  • OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

    OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

  • segera:Peringatan: Maklumat SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah memberi anda SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah oleh syarikat kami, perkhidmatan SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah. SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SipovoKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusiTindak balas terhadap masalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!