TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan

  • masa pelepasan:2022-11-02 09:31:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:532
  • Penerangan pantas:

    Talves,Kebocoran minyak di flange looperAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi ya

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

TalvesKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pengubah terbenam minyak

PemanduKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Mod wayar pengubah jenis kering:


TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

sumberSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Dalam terma tempat penggunaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan



Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, membersihkan kotak perlindungan air porcelain membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

TalvesContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah,TalvesSaiz pengubah jenis kering Scb11, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan,TalvesPengubah penyesuaian distribusi, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,TalvesPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenaga, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

BesarMaklumat produk lain
  • MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

    MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

  • MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

    MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • San PabloKehilangan piawai pengubah jenis keringBercakap mengenai trend baru

    San PabloKehilangan piawai pengubah jenis keringBercakap mengenai trend baru

  • LetterkennyPlatform angkat hidraulik tetapApa yang perlu disediakan terlebih dahulu semasa bekerja

    LetterkennyPlatform angkat hidraulik tetapApa yang perlu disediakan terlebih dahulu semasa bekerja

  • LetterkennyAxle Co., Ltd.Penyelesaian untuk masalah pemampatan

    LetterkennyAxle Co., Ltd.Penyelesaian untuk masalah pemampatan

  • CosenzaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAnalisis aplikasi kategori

    CosenzaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAnalisis aplikasi kategori

  • CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

    CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

  • CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan memberi anda TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan oleh syarikat kami, perkhidmatan TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan. TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TalvesTransformer kuasa S13-m-200Kaedah utama untuk meminta pelanggan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!