GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat

  • masa pelepasan:2022-10-30 12:27:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Gressier,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan

Kandungan artikel

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

GressierDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

ObelloTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Lepaskan skru inti

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,GressierPengubah litar, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Laporan pemeriksaan kualitiMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Nilai tinggiSebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection,GressierPenukar jenis kering 500 KVA, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan,GressierHarga pengubah kuasa 200KVA, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

BesarMaklumat produk lain
  • BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

    BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

  • BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

    BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

  • ManhattanPlatform angkat hidraulikApakah kelebihan dalam aplikasi praktikal

    ManhattanPlatform angkat hidraulikApakah kelebihan dalam aplikasi praktikal

  • ManhattanHarga Jembatan NaikKaedah membezakan rasa rendah diri

    ManhattanHarga Jembatan NaikKaedah membezakan rasa rendah diri

  • RurmondBridge boarding forklift bergerakReka bentuk pemasangan yang mudah

    RurmondBridge boarding forklift bergerakReka bentuk pemasangan yang mudah

  • RurmondPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum opera

    RurmondPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum opera

  • RurmondPlatform angkat aliran aluminumPertumbuhan output industri

    RurmondPlatform angkat aliran aluminumPertumbuhan output industri

  • HungaryPlatform angkat hidraulikMudah dan cekap

    HungaryPlatform angkat hidraulikMudah dan cekap

  • segera:Peringatan: Maklumat GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat memberi anda GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat oleh syarikat kami, perkhidmatan GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat. GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GressierPengubah 1600 minyak tenggelamSelalunya dirawat dengan pencegahan karat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!