EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r

  • masa pelepasan:2022-10-25 09:50:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:297
  • Penerangan pantas:

    Encrucijada,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan me

Kandungan artikel

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,EncrucijadaFunction of oil immersed transformer, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

EncrucijadaPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Untuk pemasangan tongkat kilat,EncrucijadaPenukar jenis kering Scb14,EncrucijadaTanda pengubah terbenam minyak, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

WinnipegKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kilang pengubah kuasa


EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Apa peranan penting pengubah kuasa

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Petikan terakhirPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Rakomendasi dan konsultasiCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

EncrucijadaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu

BesarMaklumat produk lain
  • LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

  • Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

    Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

  • SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

    SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

  • SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

    SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r memberi anda EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r oleh syarikat kami, perkhidmatan EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r. EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EncrucijadaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja r, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!