JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik

  • masa pelepasan:2022-10-25 08:44:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:830
  • Penerangan pantas:

    Jiguani,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kerin

Kandungan artikel

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

JiguaniPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT,JiguaniProspek pengubah kuasa, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

LindiDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Berapa banyak pengubah kuasa


JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,JiguaniPengubah elektrik, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Sedia dan efisienMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Trend pasarAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus,JiguaniParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kV, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

JiguaniIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pembuat pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

BesarMaklumat produk lain
  • DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

    DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

  • DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

    DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

  • PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

    PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

  • BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • segera:Peringatan: Maklumat JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik memberi anda JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik oleh syarikat kami, perkhidmatan JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik. JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JiguaniBerapa banyak pengubah kotak 500KVADatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!