Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan

  • masa pelepasan:2022-10-24 15:18:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:539
  • Penerangan pantas:

    Puerto Padre,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Puerto PadrePertama-tama, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Garoua BoulaiContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm,Puerto PadrePengubah utama tenggelam minyak, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,Puerto PadrePerformance of dry type transformer, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,Puerto PadreStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Penjagaan peralatanApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Petikan terakhir(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Puerto PadrePengubah kuasa

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

BesarMaklumat produk lain
  • LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    LuccaPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    LuccaPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    Primero de EneroPembuat pengubah kotak berulangFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

  • Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

    Mata Air ColoradoJembatan naik bimbit hidraulikAspek mana yang digunakan terutamanya

  • SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

    SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

  • SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

    SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan memberi anda Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan oleh syarikat kami, perkhidmatan Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan. Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Puerto PadreAplikasi pengubah jenis keringKekuatan keletihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!