Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

  • masa pelepasan:2022-10-09 13:14:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:75
  • Penerangan pantas:

    Mabopane,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,MabopaneOutline dimensions of oil immersed transformer, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

MabopanePembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas,MabopaneName, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

SetivDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,MabopanePengubah jenis kering 630kVA, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Biaya tenagaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengurusan kualiti JumlahLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

MabopaneAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

BesarMaklumat produk lain
  • Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya

    Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya

  • Hamburg-HarburgFully automatic reclaimerElemen luaran kekuatan mampatan

    Hamburg-HarburgFully automatic reclaimerElemen luaran kekuatan mampatan

  • BrazilPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

    BrazilPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

  • ZweikaoPlatform angkat tetap hidraulikCara menyelesaikan masalah tenggelam

    ZweikaoPlatform angkat tetap hidraulikCara menyelesaikan masalah tenggelam

  • ZweikaoAngkat dan turunkan jambatan naikBantu perniagaan meneruskan operasi

    ZweikaoAngkat dan turunkan jambatan naikBantu perniagaan meneruskan operasi

  • ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri

    ArseneJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPerubahan Teknologi Industri Industri

  • ArsenePlatform mengangkat lengan melipat sendiriUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang diha

    ArsenePlatform mengangkat lengan melipat sendiriUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang diha

  • ArseneHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahEmpat elemen perhatian pembelian

    ArseneHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahEmpat elemen perhatian pembelian

  • segera:Peringatan: Maklumat Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar memberi anda Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar oleh syarikat kami, perkhidmatan Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar. Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Mabopane110 kV oil immersed transformerPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!