Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana

  • masa pelepasan:2022-10-09 13:07:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:420
  • Penerangan pantas:

    Bethal,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find

Kandungan artikel

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

BethalSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pada pengurusan muatan:

AruaPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,BethalKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Standard eksekutifBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Pengurusan industriBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa,BethalUjian elektrik pengubah, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

BethalJatuh perkara asing dan menghancurkan

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,BethalAdakah pengubah jenis kering pengubah kotak, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

BesarMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSemakin murah harganya, semakin baik

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSemakin murah harganya, semakin baik

  • HoofddorpHydraulic fully automatic plate rolling machineAdakah ketebalan industri semakin lemah?

    HoofddorpHydraulic fully automatic plate rolling machineAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • BrasiliaPenukar tegangBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

    BrasiliaPenukar tegangBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

  • WatfordPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas

    WatfordPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas

  • WatfordFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejarah industri

    WatfordFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejarah industri

  • DortmundJembatan boarding platform pemuatan bekasTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan

    DortmundJembatan boarding platform pemuatan bekasTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan

  • DortmundPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahan utama untuk pembinaan industri

    DortmundPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBahan utama untuk pembinaan industri

  • DortmundJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAktif dan mantap

    DortmundJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAktif dan mantap

  • segera:Peringatan: Maklumat Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana memberi anda Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana oleh syarikat kami, perkhidmatan Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana. Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bethal10kV box type power transformerSyarikat kekurangan dana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!